Hozd ki a maximumot a nyári főszezonból – így segíthet a netro.hu weboldalkészítő rendszere az online megjelenésben!

Hozd ki a maximumot a nyári főszezonból – így segíthet a netro.hu weboldalkészítő rendszere az online megjelenésben!

A nyári szezon minden vendéglátós és szállásadó számára kiemelt periódus. Ez az az időszak, amikor a legtöbb vendég érkezik, a legnagyobb a forgalom – és ezzel együtt a lehetőség is a bevételek növelésére. De vajon ki tudjuk-e használni ezt a lehetőséget létező online jelenlét nélkül? 2025-ben a válasz egyértelmű: nem teljesen.

Miért nélkülözhetetlen a digitális megjelenés?

Az emberek utazási és vásárlási szokásai az elmúlt években radikálisan megváltoztak – és ez alól a vendéglátás, valamint a turizmus sem kivétel. Ma már szinte senki nem indul el ismeretlen helyre anélkül, hogy előtte ne „guglizná le” a lehetőségeket lokálisan.

Az első impulzus napjainkban szinte mindig az interneten történik.

A vendég először nem a teraszodra ül be, nem a recepcióval beszél – hanem inkább a telefonján a laptopján vagy az okosóráján nézi meg, mit találhat rólad a világhálón. (Gondolj bele egy kicsit, hogy te hányszor csináltad már ugyanezt hasonlóképpen…) Ha nincs saját weboldalad, vagy elavult a megjelenésed, az éppen olyan, mintha egy üres kirakatod lenne a fizikai üzleted bejáratánál.

Tény: A turisták 88%-a az „internetes lábnyomod” alapján dönt arról, hogy lefoglal-e egy szállást vagy meglátogat-e egy éttermet… (Forrás: Google Travel Insights)*

2025-ben a Google a legfőbb utazási tanácsadó

Ha nem vagy jelen a keresési találatokban, gyakorlatilag láthatatlan vagy a potenciális vendégeid számára. Egy modern, jól beállított, keresőbarát weboldal viszont azt jelenti, hogy a „szállás Balaton parton” vagy a „halászcsárda Tihanyban” releváns keresésekre téged fognak megtalálni, ha például vendégházat vagy éttermet üzemeltetsz a magyar tenger közelében.

A mobilon kereső vendégek gyors választ akarnak

A mai vendégek gyorsak, türelmetlenek és az okoseszközeikről keresnek. Ha nem találják meg az étlapot, az árakat, a nyitvatartást vagy egy foglalási űrlapot néhány kattintással, akkor egyszerűen továbblépnek a következő helyre. Egy jól strukturált weboldal itt óriási versenyelőnyt teremt.

Közösségi média ≠ saját online jelenlét

Sokan úgy gondolják, elég egy Facebook-oldal. De az algoritmusok napról-napra változnak, az elérés csökken, a platform végeredményben nem a te tulajdonod. (És bár hihetetlennek tűnik – elég elterjedt platformról van szó – de egyrészt még mindig nincs fent mindenki a Facebookon, másrészt az is gyakran előfordulhat, hogy valaki fenntvan de épp nincs bejelentkezve; ezáltal korlátozott az információkhoz való hozzáférés globális lehetősége.) Egy saját weboldal viszont stabil, irányítható, valamint korlátlan módon elérhető univerzális felület, ahol mindig te mondod meg, mit és hogyan lássanak rólad a látogatók.

Hitelesség, profizmus, bizalom

Egy rendezett, informatív honlap nemcsak elad, hanem bizalmat is épít. A vendégek sokkal szívesebben foglalnak egy olyan helyre, amelyről részletes, szép és naprakész információkat találnak.

Itt jön képbe a NETRO weblapépítő eszköze

A netro.hu egy olyan szolgáltatás, amely minimális befektetés mellett kínál saját céges weboldalakat előfizetéses rendszer mentén – villámgyorsan, egyszerűen, elérhető áron. Kifejezetten azoknak, akik nem akarnak programozással, fejlesztéssel vagy karbantartással bajlódni, de mégis professzionális, velük együtt fejlődő online megjelenésre vágynak.

Az eddigi 3 éves működésünk tapasztalatai alapján az ügyfeleink 90% olyannyira elégedett, hogy évről-évre hosszabbít, de ha Neked valami miatt mégsem válna be, akkor a fordulóval természetesen – kötelezettségek nélkül – bátran felmondhatod az előfizetést.

Milyen alap funkciókat biztosít számodra a weboldalkészítő szoftverünk?

Galéria

Mutasd be a helyszínt látványos képekkel – hiszen egy jól sikerült fotó sokszor többet mond, mint ezer szó. A modul segítségével könnyedén feltöltheted a legjobb képeket az éttermedről, a szálláshelyedről, a környezetről vagy akár a rendezvényeidről.

Étlap, árlista szekció

Vendégeid pillanatok alatt megnézhetik, mit kínálsz és mennyiért – ez különösen fontos, mivel sokan már előre szeretnek tájékozódni az árakról és választékról. (Mobilbarát formátumban, könnyen frissíthető módon érhető el.)

Gyakran ismételt kérdések

Előzd meg a gyakori kérdéseket! Itt válaszolhatsz a vendégek által leggyakrabban feltett kérdésekre (pl. „Fogadnak-e kutyát?”, „Van-e parkolóhely?”, „Lehet-e kártyával fizetni? stb.”), ezzel időt és energiát spórolva mindkét félnek.

Integrálható foglalási rendszer

Lehetővé teszi az online foglalásokat – akár szobára, asztalra vagy szolgáltatásra. Egyszerűsíti a folyamatot, és növeli az esélyt arra, hogy a vendég nálad költse el a pénzét, ne pedig a konkurenciánál.

Útvonaltervező

Segítsd az érdeklődőidet, hogy könnyen odataláljanak! Egy beépített térkép és útvonaltervező funkcióval egy kattintással elindíthatják a navigációt a Google Térképen keresztül.

Gyorshívó és üzenetküldő

A látogatók azonnal kapcsolatba léphetnek veled – legyen szó telefonhívásról vagy üzenetküldésről. Ez különösen hasznos mobilról böngészők számára, akik rapid választ várnak.

Névjegy

Itt mutathatod be magadat, a vállalkozásodat, értékeidet – mindezt egy jól strukturált, személyes bemutatkozó szekcióban. Egy jó „rólunk” rész sokkal közelebb hozza a vendéget hozzád.

TIPP: A NETRO rendszerében letölthető névjegyként is integráltuk legfőbb elérhetőségeidet.

Blog

Tartsd naprakészen a közönségedet! Oszthatsz meg híreket, ajánlatokat, eseményeket, gasztro-történeteket vagy turisztikai tippeket. A rendszeres tartalomfrissítés a Google keresőjében is előrébb juttathat. (A „the content is king” egy régóta ismert és elterjedt marketingstratégiai állomás.)

Értesítések

Segítségükkel rövid távú bejelentéseket is azonnal közölhetsz a felületen.

(A fenti funkciók csupán ízelítőül szolgálnak, a lista a teljesség igénye nélkül íródott… a lehetőségek közel végtelenek és a weboldaladnak végül kizárólag a kreativitásunk szabhat határt…)

Milyen jellemzői vannak ennek a szolgáltatásnak, amiért érdemes minket választani?

Naprakész technológia

A rendszer a WordPress MultiSite platformra épül, amelyet (velünk együtt és rajtunk kívül egyaránt) világszerte fejlesztők tízezrei frissítenek és optimalizálnak nap mint nap, biztosítva ezzel a legújabb technológiai megoldásokat, valamint biztonsági frissítéseket.

Elérhető támogatás

A weboldal elindítása után sem maradsz egyedül; munkanapokon 8 és 16 óra között élő, menetrend szerint valóban elérhető ügyfélszolgálattal állunk rendelkezésedre, hogy segítsünk a felmerülő kérdésekben vagy problémákban.

Könnyen szerkeszthető tartalom

A honlap szövegeit és képeit egyszerűen módosíthatod a felhasználóbarát adminisztrációs felületen keresztül, így akár a közreműködésünk nélkül önállóan is mindig naprakészen tarthatod az oldaladat.

(Természetesen kérdésedre a jövőben szintúgy bármit feltöltünk, letörlünk, módosítunk a weblapodon.)

Gyors betöltés

A weboldalak kialakításakor kiemelt figyelmet fordítunk arra, hogy az oldalak gyorsan betöltődjenek, biztosítva ezzel a gördülékeny felhasználói élményt.

Modern és átgondolt design

Az oldal létrehozása során figyelembe vesszük a legújabb trendeket és bevált módszereket, hogy a végeredmény ne csak esztétikus, hanem hatékony is legyen.

Keresőbarát felépítés

A weboldalak struktúrája és kódolása megfelel a W3C szabványoknak ezzel elősegítve a jobb helyezést a keresőmotorok találati listáján.

Mobilbarát megjelenés

Site-jaink reszponzív kialakításúak, azaz minden eszközön – legyen az okostelefon, tablet vagy asztali számítógép – megfelelően jelennek meg.

Megbízható működés

A NETRO weboldalkészítő alkalmazásban megalkotott késztermékeket a Sybell prémium minőségű szerverein helyezzük el, biztosítva ezzel a stabil és folyamatos működést.

Biztonságos kapcsolat

Minden rendszerben elhelyezett domainünk SSL tanúsítvánnyal rendelkezik, ami titkosított kapcsolatot biztosít a kliens és a szerver között, növelve ezzel a biztonságot továbbá a látogatók bizalmát.

Mit nyerhetsz szállásadóként vagy vendéglátó vállalkozóként?

  • Egy panzió feltöltheti a szobaképeket, megjelenítheti a foglalási feltételeket – a foglalási modul implementálásával a vendég akár online is egyből tud foglalni.
  • Egy étterem felteheti a napi menüt és képeket az ételekről – továbbá a turisták a rendszerben lévő útvonaltervező segítségével biztosan nem fognak eltévedni.
  • Egy kávézó vagy strandbüfé megmutathatja az elhelyezkedését, nyitvatartását, eseményeit –, foglalási modul implementálásával pedig a helyi vendégek akár már az indulás előtt asztalt is foglalhatnak.

Hogyan használd ki jól a weboldalad a főszezonban?

Egy weboldal nem csak amiatt hasznos, hogy „kint van a neten” – igazán akkor működik jól, ha aktívan használod, foglalkozol vele és forgalmat is terelsz rá. (Erről részletesebben ide kattintva olvashatsz.)

A következő tippek segítenek abban, hogy weboldalad valóban vendégeket is hozzon számodra a nyári csúcsidőszakban…

1. Rendszeresen frissítsd a tartalmat!

A látogatók (és a Google is) értékelik az aktuális, naprakész információkat.

  • Tedd közzé a heti menüt, ha éttermet vagy büfét üzemeltetsz.
  • Írd ki az érvényes akciókat, csomagajánlatokat (pl. „3 éjszaka = 10% kedvezmény”).
  • Hirdesd meg az eseményeidet: koncert, grillest, borkóstoló stb.

Egy élő, frissülő oldal aktív, profi benyomást kelt – ez pedig növeli a vendégek bizalmát és érdeklődését.

2. Használj jó minőségű képeket – ez önmagában is elad!

A fotók sokkal többet mondanak, mint bármilyen szöveg.

  • Mutasd meg a szobákat világos, rendezett környezetben.
  • Fotózd le az ételeket gusztusosan, jó megvilágításban.
  • Használj hangulatos képeket a környezetről (pl. naplemente, vízpart, terasz).

A jó képek érzelmeket váltanak ki – és az utazás mindig érzelmi döntés is.

3. Kapcsold össze a közösségi média fiókaiddal

A weboldalad ne legyen elszigetelt – legyen része az online ökoszisztémádnak!

  • Helyezz el Facebook, Instagram, TikTok, LinkedIn stb. linkeket jól láthatóan.
  • Használj beágyazott posztokat vagy galériákat, hogy az oldalad mindig frissnek tűnjön.
  • Bátorítsd a látogatókat arra, hogy osszák meg élményeiket, véleményeiket a közösségi oldalakon – ez az egyik leghitelesebb reklám.

Egy jól integrált online jelenlét növeli az elérést, az aktivitást és a vendégforgalmat is.

4. Tedd lehetővé a foglalást vagy a kapcsolatfelvételt – minél kevesebb kattintás, annál jobb!

  • Ha a vendég eldöntötte, hogy téged választ, ne állíts akadályokat elé!
  • Használj egyszerű kapcsolatfelvételi űrlapot vagy gyors foglalási lehetőséget.
  • Tedd ki jól látható helyre a telefonszámot, az e-mail címet és a nyitvatartást.
  • Használj Google Térkép beágyazást, hogy könnyen odataláljanak.

A cél az, hogy a vendég ne csak nézelődjön – hanem cselekedjen is!

5. Hirdesd a weboldalad – akár Facebook és akár Google Ads hirdetések formájában is

Egy szép weboldal akkor hoz igazán eredményt, ha el is jut a közönségedhez.

  • Facebook hirdetések: Készíts célzott kampányokat például „nyaralók 50 km-es körzetben”, „párok wellness szállás” keresésben vagy „családbarát éttermek a Balaton körül” érdeklődési szegmensek célzásával. Linkeld a weboldalad a hirdetésbe – ne csak a Facebook-oldalt, hanem közvetlenül a foglalási lehetőséget tartalmazó honlapot is. Így nem csak lájkokat, hanem azonnal konkrét vendégeket is szerezhetsz. (További információkat ide kattintva olvashatsz erről.)
  • Google Ads kampányok: A Google-ben keresők már szándékkal keresnek – emiatt ez egy különösen értékes célcsoport! Indíts keresési (Search) kampányokat olyan kulcsszavakra, mint például „apartman Siófokon”, „halászlé Tihany”, „gyerekbarát szállás Balaton”. Ezek a hirdetések közvetlenül a keresési találatok élén jelennek meg, így azonnali figyelmet kapnak. (Erről is írtunk már részletesebben, itt olvashatsz róla.)

Mindkét platformon figyelj az eredményekre…

  • Melyik hirdetés hozza a legtöbb kattintást?
  • Mennyibe kerül egy látogatás?
  • Melyik kampányból érkezett konkrét foglalás?

Egy kis extra reklámbüdzsével komoly pluszbevételt szerezhetsz – különösen a főszezonban, amikor minden új vendég aranyat ér.

A netro.hu-s weboldalaid könnyedén összekapcsolhatók a social hirdetéseiddel, így a kampányból érkező látogatók azonnal egy professzionális, meggyőző felületre juthatnak egy defókuszált közösségi média oldal helyett.

Most még nem késő, hogy megragadd az online előnyöket az idei 2025-ös nyári szezon vonatkozásában. Ne hagyd, hogy a versenytársaid elvigyék a vendégeket!

A digitális világban az nyer, aki valójában látható. A netro.hu segítségével pár kattintással lehet saját weboldalad, amivel több vendéget szerezhetsz, növelheted a bevételeidet, és nem mellesleg: profi képet sugározhatsz magadról az intereneten.

Készülj fel a nyárra, és indítsd el saját weboldalad a netro.hu-n még ma! Ha profi weboldalt szeretnél akkor kezdhetjük a közös munkát! Kattins a zöld gombra és mi A-tól Z-ig menedzseljük Neked, Veled és Helyetted az egész folyamatot!
Válts egy jegyet a NETRO-ra! Netro
Oldalsáv

Hasonló bejegyzések

Online marketing tippek, trükkök és integrációk...

Tervezd te is tudatosan a digitális jelenléted!

Összes cikk

Indítsd el saját bérelt weboldaladat már ma!

Töltsd ki az űrlapot, hogy korlátlanul az egész világ megismerhesse az ötletedet!

    Kapcsolattartó információk

    Igényelt szolgáltatás

    Induláskor fizetendő

    19.900 Ft + ÁFA teljes díj

    Induláskor fizetendő

    35.820 Ft + ÁFA teljes díj

    Induláskor fizetendő

    49.900 Ft + ÁFA teljes díj

    Induláskor fizetendő

    89.820 Ft + ÁFA teljes díj

    Induláskor fizetendő

    49.900 Ft + ÁFA teljes díj

    Induláskor fizetendő

    89.820 Ft + ÁFA teljes díj

    Induláskor fizetendő

    99.900 Ft + ÁFA teljes díj

    Induláskor fizetendő

    179.820 Ft + ÁFA teljes díj

    Számlázási információk

    captcha

    Segíthetünk?

    Ha további kérdésed van, akkor bátran vedd fel velünk a kapcsolatot...

    Pin It on Pinterest

    Share This