Recessziós időben a vállalkozások egy jelentős része behúzza a féket, ahelyett, hogy magasabb fokozatra kapcsolna. Pedig a nehéz időkben, a digitális térben történő bujkálás helyett sokkal kifizetődőbb ha – a korábbinál még aktívabban – a potenciális érdeklődők tudomására hozzuk a vállalkozásunk létezését és vele együtt a szolgálatának rendelkezésre állását.
A legoptimálisabb forgatókönyv szerint cégünk marketingje folyamatos, annak legfeljebb csak az intenzitása változik az idő folyamán. A gyakorlatban tehát mindenképpen ajánlott több energiát rászánni olyankor, amikor túlságosan kevés lead (ajánlatkérés, érdeklődés) érkezik.
A végtelenségig összetett az a képlet, ami végül meghatározza vállalkozásunk online marketingjének eredményességét, de a nagy számok törvénye ezen a téren is rendeltetése szerint érvényesül.
Ahhoz azonban, hogy a nagy számok törvénye egyáltalán szóba kerülhessen, rendelkezünk kell azokkal az online marketing megoldássokkal, melyek 2023-ban egy fejlődő vállalkozás piacképességét biztosítják a digitális térben:
Amennyiben az adott termékünk vagy szolgáltatásunk a piaci igényeknek megfelelő, valamint ezt a fenti 5 fő területet megfelelő színvonalon és kellő energiabefektetéssel végezzük, akkor borítékolhatóan – recesszió idején szintúgy – számíthatunk eredményekre.
Tételezzük fel, hogy a vállalkozásunknak körülbelül havi 7 új ügyfélre van szüksége a profitabilitáshoz. Az előzetesen rendelkezésre álló statisztikáinkból már azt is tudjuk, hogy napi 100 látogatásra jut 10 érdeklődő, ahol aztán rendre 1-et sikerül ügyféllé konvertálunk.
Ebben az esetben tehát az első és legegyszerűbb módja (ami a nagy számok törvényével kapcsolatos), hogy havonta legalább 700 új látogatót – magában foglaló forgalmat – kell a weboldalunkra terelni.
Ez a felszálló állomása az online marketing hatékonyságnövelésének.
Az előbb ismertetett módszer kétség kívül működik, de szakértelem hiányában meglehetősen pazarló és analízis nélkül kiszámíthatatlan, kissé már-már szerencsejáték jellegű. Pontosan akkor válik tudatossá és aztán a végletekig optimalizálttá az online marketingünk, amikor a történésekre elkezdünk reagálni.
Rászánjuk az időt és alaposan átnézzük a jelentéseket, melyek kapcsán levonjuk a következtetéseinket és ezután ennek megfelelően változtatunk az addig felépítetteken.
Így lesz ez a leszálló állomása az online marketing hatékonyságnövelésének. Hisz ekkor a teljes folyamat újraindul mindaddig, amíg a kívánt céljainkat el nem értük…
A cikk közepén általánosságban már foglalkoztunk ezzel. Most – a teljesség igény nélkül – konkrét eszközöket is bemutatunk.
Ahhoz, hogy valaki egyáltalán elkezdhesse az online marketingjét – szüksége lesz egy meghatározott cél alapján felépített weboldalra, mely nonstop elérhető a digitális térben. Az egyik legkedvezőbb módja ennek, ha valaki a NETRO rendszerében elindít egy bérelhető weboldalt.
Ahhoz, hogy a honlapunk megfelelő módon keresőoptimalizálttá, az organikus találati listában eredményessé, és a látogatók által kedveltté váljon… feltétlenül szükséges – valamilyen stratégia mentén – adott rendszerességgel tartalmat gyártani. Ha van kedvünk hozzá, akkor ezt a részt – némi önképzéssel és gyakorlással – magunk is végezhetjük. A többi esetre viszont bátran ajánljuk saját magunkat! 🙂
Visszalinkekkel még tovább erősíthetjük digitális jelenlétünket. Kérésünkre – oda-vissza módon – biztosan lesz lehetőségünk partnereinkkel barter megállapodásra. Amennyiben azonnal professzionális megoldásban gondolkodunk, úgy érdemes fontolóra vennünk a whitepress® használatát.
Az egyik leggyorsabb módja annak, hogy a google különböző platformjain – köztük a keresőben is – akár azonnal a találati lista legtetejére kerüljünk. Nagyon fontos, hogy szakértő kezekben legyen; mivel laikus által működtetett ppc kampány révén rengeteg pénzt pazarolhatunk el, ráadásul eredménytelenül.
A beérkező új érdeklődők megkereséseit, ajánlott vevőkké, valamint megrendelésekké alakítani. Ebben lehetnek segítségünkre a változatos e-mail marketing platformok. A saját magát „Turn Emails into Revenue” szlogennel fémjelzett vállalkozás termékét promótáljuk erre a célra.
Itt az ideje, hogy a recesszió egyik meghatározó győzteseként vedd kezedbe az irányítást 2023-ban, vedd fel velünk a kapcsolatot!
Online marketing tippek, trükkök és integrációk...
Tervezd te is tudatosan a digitális jelenléted!
Összes cikkTöltsd ki az űrlapot, hogy korlátlanul az egész világ megismerhesse az ötletedet!
Ha további kérdésed van, akkor bátran vedd fel velünk a kapcsolatot...
+36 20 237 7495
+36 99 789 758
info@netro.hu
info@berelhetoweboldal.hu
Munkanapokon 08:00 - 16:00
9400 Sopron, Szentlélek u. 1. fszt. 2.
berelhetoweboldal.hu
netro.hu