Átirányítás abmg.hu -ra!
Egy újabb sikeres évet tudhatunk magunk mögött.
Legalábbis, ami az egyedi honlapodat illeti; egészen biztosan. Az elmúlt egy évben mi ugyanis – további díjak fizetése nélkül – folyamatosan felügyeltük, frissítettük; szükség esetén javítottuk a weboldaladon keletkező hibákat. (Hisz sajnos; ami elromolhat, az előbb-utóbb el is romlik…)
Az év közben felmerülő észrevételeidre igyekeztünk a lehető legrövidebb időn belül válaszolni és az új fejlesztési igényeidet – megrendelés esetén – pedig mindig a supporton kívül lévő ügyfelek ügyei elé helyeztük. Mindez együtt biztosította azt, hogy a weboldalad szinte kimaradás nélkül, az elvárásaidnak megfelelően tudjon működni és a látogatók azt valamilyen úton – módon megtalálják.
A rendelkezésre álló statisztika alapján azt gondoljuk, hogy a weblapod hozott számodra néhány új, potenciális érdeklődőt. (Aztán, hogy belőlük ügyfél lett-e? Az már persze ezután inkább rajtad és a jelentkezőkön múlt 🙂 …)
Ezúton köszönjük neked újra, hogy a működtetéssel hozzájárulhattunk a közös sikerünkhez: A sikeres oldalad ugyanis új ügyfeleket konvertálhat mindannyiunk számára. Hiszen egy eredményes honlapot az ember büszkén felvállal, feltünteti annak URL címét a reklámjaiban és igyekszik minél több látogatót arra terelni, hogy minél jobban megismerjék működő vállalkozását.
Miközben együtt igyekeztünk és igyekszünk a mai napig a vállalkozásodat minél több emberrel megismertetni; természetes, hogy néhányan – a te honlapod által (hisz rajta a „kézjegyünk”) – bennünket is megtalálnak a marketingszolgáltatásokkal kapcsolatban és emiatt mi ugyanígy hálával tartozunk neked.
Köszönjük!
Most azonban újabb mérföldkőhöz érkeztünk.
Neked pedig döntened kell arról, hogy a jövőben fontos-e számodra?
azaz igényt tartasz-e a support rendszerben található szolgáltatásokra?
A support, szó szerint támogatást, segítséget és felügyeletet jelent. Support rendszert napjainkban vállalkozások ezrei használnak már. Az ő stratégiájukhoz hasonlóan alkalmazzuk ezt mi is.
A rendszerben való részvétel nem kötelező, csak ajánlott!
A szisztéma tagjai egy jelképes, havi (4.850 ft + ÁFA / hó) vagy éves díjért (38.520 ft + ÁFA / év) cserébe, számos előnyben részesülnek azokkal szemben, akik nem tagjai a rendszernek. A support díja fedezi a támogatást; beleértve a weboldalak frissítéseit, hibajavításait, váratlan leállásainak helyreállítását, a szükséges licenszdíjakat és az ügyfélszolgálatot – életszerű, naprakész kapcsolattartást.
Vagy leegyszerűsítve, ha így érthetőbb: a supportban résztvevő ügyfelek weboldalainak működésére vállalunk garanciát, az azon kívül esőkre viszont nem! „Előbbieknek – ügyfélszolgálati időben – felvesszük a telefont; vagy ha ez nem kivitelezhető, akkor a lehető legrövidebb időn belül visszahívjuk őket.” Kiemelten fontosak számunkra, elsőbbséget élveznek.
A support rendszer a csomagban – már további díjak fizetése nélkül – a következő dolgokat tartalmazza:
Azért, hogy az általunk leírt dolgok még érthetőbbek legyenek; vegyünk most néhány példát a hétköznapi életből, ahol a „support rendszert” ehhez hasonlóan érvényesítik.
Másképp fogalmazva: Azoknak ajánljuk, akik honlapjukat sikeresnek / értékesnek tekintik! Akik tudják; hogy a weboldal szinte folyamatosan új érdeklődőket konvertál számukra…
2021-ig szándékosan nem foglalkoztunk domainek regisztrációjával és hostinggal, így ezek térítése a support rendszeren kívül eső követelések. Minden ügyfelünket direkt, a szolgáltatóval összekapcsolva regisztráltunk. (Pl.: Forpsi.hu, Ezit.hu, Mhosting.hu, Sybell.hu stb.) Ezen díjak folyamatos kiegyenlítése szintén elengedhetetlen a weboldal működését illetően.
A tárhely okozta kimaradásokra nem tudunk garanciát vállalni, de a support rendszer keretein belül kötelesek vagyunk a folyamatos működtetés biztosítására és az oldal – meghibásodás esetén történő – helyreállítására. Amennyiben a kimaradás a 3. fél miatt áll fent (Pl.: Forpsi.hu, Ezit.hu, Mhosting.hu, Sybell.hu stb.), akkor mi – a kérésedre – helyetted kézbe vesszük az irányítást és intézzük – olyan gyorsan ahogyan csak lehet – a tennivalókat a szolgáltatóval! (A monitoring – UptimeRobot – szolgáltatásunk miatt [szintén a support rendszer része]; a legtöbb esetben neked ezt kérned sem kell; mi ugyanis automatikusan intézzük helyetted.)
Ha a weboldalad valami miatt nem működik helyesen az adott szolgáltatónál, vagy azt idő közben – a fejlődés miatt – már kinőtte (első sorban webáruházaknál, ingatlannyilvántartó szoftvereknél és egyéb komplex oldalaknál jellemző), akkor mi ennek okáról mindig írásban figyelmeztetünk téged. (Neked ennek ellenére jogod van az oldalad régi helyén történő további üzemeltetéséhez, annak figyelembe vételével, hogy a terhelések miatt bekövetkező átmeneti kimaradásokra már nem vállalunk garanciát.)
A támogatás díja egy szimpla befektetés azoknak, akiknek további terveik vannak az online működő weboldalaikkal.
Mi pedig lelkesen velük akarunk foglalkozni.
Rájuk szeretnénk még több minőségi „marketingidőt” szánni. Az ő kéréseiket szeretnénk teljesíteni.
Bízunk benne, hogy a fentiek ismeretében te is el fogod tudni dönteni, hogy a továbbiakban velünk együtt szeretnél-e tovább haladni az úton,- avagy sem!?
Ha valami még most sem teljesen világos, vagy kérdésed maradt; akkor bátran vedd fel velünk a kapcsolatot elérhetőségeink bármelyikén.
Végezetül pár szó az előző évekről …
2022-ben felismertük, hogy bármennyire is szeretnénk (kapacitás hiányában); sajnos nem tudunk minden egyes offline kérésnek eleget tenni. Ezért aztán tudatosan elkezdtünk háttérbe szorítani mindent, ami nem az online marketingszolgáltatásokkal kapcsolatos.
Hosszú várakozási határidővel és hobbiként – külön kérésre – a jövőben is igyekszünk elkészíteni bármit az offline marketing területéről (névjegykártya, bélyegző, autómatrica, fotózás, filmkészítés stb.) de többet már nem fogjuk reklámozni, sem pedig ajánlani magunkat erre a területre. (Az eszközparkunk ilyen irányú fejlesztésével is felhagyunk!)
A jövőben kizárólag weboldalakkal, webshopokkal, ppc kampányokkal, e-mail automatizációval, tartalommarketinggel és ezekhez a területekhez szorosan kapcsolódó eszközökkel kívánunk foglalkozni. A piac egy igazán meghatározó szereplőjévé kívánunk válni.
NETRO néven lefejlesztettünk egy bérelhető weboldalrendszert, melyhez nagy reményeket fűzünk. Hiszünk benne, hogy a kisvállalkozókat is megilleti az univerzális, ám professzionális digitális jelenlét.
További információk a projektről itt: https://berelhetoweboldal.hu
2023-ban családi összefogással sopron-belvárosi irodát vásároltunk, melynek felújítási munkálatai jelenleg is zajlanak. 2023 őszén tervezzük megnyitni a nagy nyilvánosság előtt. Így ősztől H.-P.: 8-16 között akár az utcáról is elérhetők vagyunk a belvárosban, a 9400 Sopron, Szentlélek u. 1. – Fszt. 2. házszám alatt.
Köszönjük nektek még egyszer; hogy bennünket választottatok, hisz nélkületek a mi tevékenységünk értelmét veszítené…
Meglévő és új ügyfeleink természetesen a jövőben is fontosak számunkra; ezért arra kérünk benneteket, hogy az ismertetett feltételek szerint nyilatkozzatok a support rendszerben való részvételről.
Akár velünk együtt; vagy nélkülünk tervezitek a jövőt, vállalkozásaitokhoz sok sikert kívánunk!
FONTOS MEGJEGYZÉS: A nyilatkozatot nem tevők automatikus besorolása *
* Ha legalább 3 különböző megkeresési formát (e-mail, telefon, levél) követően sem teszel nyilatkozatot, akkor a weboldaladat automatikusan a support rendszeren kívül eső ügyletek közé soroljuk, mely szerint 2023. szeptember 1-től nem felelünk többé annak zökkenőmentes működéséért.
Ezt a levelet, az új GDPR jogszabályoknak megfelelően, az ügyfelemet érintő változások értelmében, direkt módon e-mailben küldtem ki. A „nyilatkozatot nem tevők automatikus besorolása miatt” még legfeljebb további 2 alkalommal fogom az ügyfelemet valamilyen módon felkeresni.
Az adatkezelés céljáról és módjáról bővebben ezen az oldalon lehet tájékozódni: https://ab-marketing.hu/impresszum/ | Tel.: +36 99 789 758 | Mobil: +36 20 237 7495 | E-mail: info@ab-marketing.hu
Az adatok kezelője: Báthori Mátyás Gábor e. v. kisadózó, (továbbiakban AB-MARKETING / Always Better Marketing). Székhely/postázási cím: 9423 Ágfalva, Kosbor u. 21. | Adószám: 66671426-1-28 | Nyilvántartási szám: 37430680 (További információk: https://www.nyilvantarto.hu/evny-lekerdezo/)
Online marketing tippek, trükkök és integrációk...
Tervezd te is tudatosan a digitális jelenléted!
Összes cikkTöltsd ki az űrlapot, hogy korlátlanul az egész világ megismerhesse az ötletedet!
Ha további kérdésed van, akkor bátran vedd fel velünk a kapcsolatot...
+36 20 237 7495
+36 99 789 758
info@netro.hu
info@berelhetoweboldal.hu
Munkanapokon 08:00 - 16:00
9400 Sopron, Szentlélek u. 1. fszt. 2.
berelhetoweboldal.hu
netro.hu