2023-ban tagadhatatlanul az internet a legjobb választás arra, ha valaki növelni óhajtja a brandjének az ismeretségét vagy új érdeklődőkre, majdan friss ügyfelekre kíván szert tenni. A szakértők által menedzselt online marketing – piacképes termék és / vagy szolgáltatás esetén – profitábilis befektetésnek tekinthető.
Noha az online marketing napjainkban valóban eminens pozíciót képvisel a reklámok és a hirdetések futtatásának terén, mégsem célszerű kizárólag rá hagyatkoznunk. Ebben a blogbejegyzésünkben már foglalkoztunk a weboldal köré épülő digitális lehetőségekkel. Most azonban a retro offline eszközökről lesz szó.
A házalós ügynökösködés gondolatánk hallatán sok embernek feláll a szőre a hátán. Pedig egy új termék vagy új szolgáltatás bevezetésekor még mindig ez az egyik legköltséghatékonyabb módja annak, hogy megtaláljuk a potenciális ügyfeleinket. Szuper, ha a hidegpiac helyett a kapcsolataink mentén állunk neki az értékesítésnek.
Miután az „ismerőseink elfogytak”, ne feledkezzünk meg a klasszikus kézzelfogható marketingeszközök hadáról sem. A kilincselés során használjuk a mindenki által jól ismert klasszikus eszközöket mint például:
Figyeljünk rá, hogy minden eszközünk jól látható módon tartalmazza a weboldalunk elérhetőségét, ahol az érdeklődők többletinformációkhoz, további kedvezményekhez juthatnak a látogatás alkalmával. A személyes látogatás helyett telefonon vagy postai levélben dettó felkereshetjük a lehetséges klienseinket.
Ez a direkt marketing egy szelíd formája. Ahol nem „face to face” rárontjuk az ajtót a jövőbeli vásárlóinkra; hanem felébresztjük bennük a vágyat egy-egy személyes találkozóra. Akkor leszünk igazán ügyesek, ha bemutatni kívánt terméket, szolgáltatást egyszerre akár egy tucat érdeklődőnek lesz módunk prezentálni. Az esemény végén adjunk „házi feladatot”, mely műveletet kizárólag a weboldalunkra irányítással tudjanak majd elvégezni.
Ha ódzkodunk a direkt marketingtől, akkor kiváló lehetőség minden háttérből irányított médiamegjelenés. Televízió, rádió, újsághirdetések, utcai fényreklámok és óriásplakátok máig működőképes marketingeszközök.
Köztudatban történő bennmaradásra, márkaépítésre és presztízsnövelésre kiváló. A webes elérhetőségünk mindig kiemelten jól látható módon – nagy betűkkel – esetleg intelligens megoldással (pl.: QR kód) szerepeljen. Tapasztalatunk alapján: új – a piac számára ismeretlen – márka kiépítésekor önmagában nem nyereséges a hagyományos médiacsatornákon történő jelenlét.
Az akciók, extra kedvezmények, ajándékutalványok, kuponok stb. ereje mindenki számára közismert. A promóciós, korlátozott időtartamú ajánlatok előnyeit az offline marketing szektorban ugyanúgy kihasználhatjuk mint online.
A kedvezmény biztosításakor feltétlenül kezdjük el a vevőinket a weboldalunkra terelni, hogy a jövőben már azon keresztül kommunikálhassunk velük.
Hivatkozz az „ONLINEMARKETING2023”-as kuponra a mostani megkeresésed alkalmával vagy e-mailben és mi 20%-os kedvezményt jóváírunk neked a bérelhető weboldalad első évében!
Online marketing tippek, trükkök és integrációk...
Tervezd te is tudatosan a digitális jelenléted!
Összes cikkTöltsd ki az űrlapot, hogy korlátlanul az egész világ megismerhesse az ötletedet!
Ha további kérdésed van, akkor bátran vedd fel velünk a kapcsolatot...
+36 20 237 7495
info@netro.hu
9400 Sopron, Szentlélek u. 1. fszt. 2.
berelhetoweboldal.hu