Számos módja létezik annak, hogy céged a lehető legtöbb ajánlatkéréssel (lead) találkozzon, majd ezekből aztán igazi megbízás (konverzió) legyen. A teljesség igénye nélkül bemutatunk neked néhány örökzöld stratégiát.
A meglévő ügyfelek elégedettsége és az általános jó hírnév kulcsfontosságú az ügyfélnövekedéshez. Mindig törekedj rá, hogy kiváló színvonalú megoldásokat nyújts, és gondoskodj róla, hogy ügyfeleid elégedettek legyenek.
Kérj visszajelzést a meglévő ügyfelektől, és használd a tanulságokat az üzleted fejlesztésére. Az elégedett ügyfelek gyakran önmaguktól ajánlják szolgáltatásaidat másoknak is. A negatív visszajelzéseket is fogadd el, tanulj a hibákból és a folyamatos önkontroll mentén javíts a folyamataidon.
Ha mostanáig nem tetted volna, akkor mielőbb hozz létre és aztán frissítsd rendszeresen a vállalkozásod weboldalát. Használj kiegészítő online marketing eszközöket is, például közösségi média platformokat, ppc kampányokat és mindemellett gyárts értékes tartalmat, hogy növeld az online láthatóságodat.
Vegyél részt iparági eseményeken, rendezvényeken, konferenciákon, és légy jelen a szakmai közösségi platformokon. Az új kapcsolatok és az iparági ismeretek segíthetnek új ügyfelek szerzésében. Sokan háttérbe szorítják, de még ma is ez az egyik legfontosabb ékköve az új projektek megszerzésének.
Készíts időszakos ajánlatokat, promóciókat az új ügyfelek bevonzására. Lehetnek ezek eseti kedvezmények, csomagajánlatok vagy más promóciós eszközök. Ha már van weboldalad, webshopod, akkor online kupon formájában is biztosíthatod a lehetséges új vevőidnek az esélyt.
Keresd az együttműködési potenciált más tevékenységgel rendelkező vállalkozásokkal. A közös projektek vagy ajánlási programok révén folyamatosan új ügyfeleket szerezhetsz. A szakmai hálózat építésétől abban különbözik ez a módszer, hogy ebbe a startégiába eltérő munkálatokat végző vállalkozásokkal is kooperálhatsz. Figyelj a win-win helyzetre, mindig adj vissza; lehetőség szerint rendre többet annál, mint amennyit te kaptál!
Állj a vevőid rendelkezésére! Légy elérhető és reagálj életszerű módon a megkeresésekre. Legyél rendszeres kapcsolatban az ügyfelekkel. A jó kommunikáció minden üzleti együttműködés meghatározó alapja. Segíthet, hogy megtudják, milyen további szolgáltatásokra van szükségük, és így további megrendeléseket szerezhetsz.
Lehetőséget biztosíthatsz arra, hogy mások is részt vegyenek egy eladói programban, amelyért jutalmazod őket. Alkalmazhatod a klasszikus értékesítőknek biztosított százalékot az árusítások után, de kombinálhatod a korábbi promóciókkal és egyéb kedvezményekkel is.
Napjainkban nagyon ritkán lehet olyan új dologgal a piacra lépni, melyet valaki más még ne próbált volna. Kovácsolj előnyt ebből és nézd meg, hogy milyen dolgokat alkalmaznak a sikeres versenytársak… A mondás szerint „jókról másolni nem szégyen”, de azért mindig törekedj az egyediségre és a bevált trükköket csak inspirációs céllal vedd át.
Amikor már kellő mennyiségű elégedett ügyféllel rendelkezel, akkor gondolj arra, hogy milyen egyéb hasznos szolgáltatásokat tudnál kínálni nekik. Az új opciók sokak számára kecsegtető, a meglévő ügyfeleid mellett újak figyelmét is elnyerheted.
Ha szeretnéd, hogy „valaki fogja a kezed” vagy teljes mértékben „levegye a terhet a válladról”, akkor vedd fel velünk a kapcsolatot és egyeztessünk a részletekről…
Foglalj egy időpontot itt, ha egy komplett marketingflow kidolgozására volna szükséged…
Kattints a zöld gombra, ha „csak az online jelenlét növelésére” volna szükséged!
Töltsd ki az űrlapot, hogy korlátlanul az egész világ megismerhesse az ötletedet!
Ha további kérdésed van, akkor bátran vedd fel velünk a kapcsolatot...
+36 20 237 7495
+36 99 789 758
info@netro.hu
info@berelhetoweboldal.hu
Munkanapokon 08:00 - 16:00
9400 Sopron, Szentlélek u. 1. fszt. 2.
berelhetoweboldal.hu
netro.hu